HAVET Hotel Resort & Spa ***** Dźwirzyno, Dźwirzyno
HAVET Hotel Resort & Spa ***** Dźwirzyno, Dźwirzyno
Banner background

Regulamin promocji Natura Spa

Exclusive the best value
16 Nov ‘24
17 Nov ‘24

 1. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem promocji jest firma Grand Baltic Sp. z o.o. siedzibą w Dźwirzynie przy ulicy Wyzwolenia 29, NIP: 671 18 00 117.
2. Promocja prowadzona jest na terenie Polski na podstawie niniejszego Regulaminu.

3. Fundatoremnagrody gwarantowanej jest Organizator.

2. Warunki uczestnictwa

1. Uczestnikiem promocji na warunkach, które zostały określone w poniższym Regulaminie, może być każda osoba fizyczna powyżej 18 roku życia, posiadająca adres zamieszkania na terenie Polski.

3. Zasady udziały w promocji

1. Promocja rozpoczyna się 15 czerwca 2024 roku i ważna jest do 15 grudnia 2024 roku

2. Aby wziąć udział w promocji, Uczestnik musi wykonać następujące czynności:
a) zapoznać się z Regulaminem dostępnym na stronie /regulamin-promocji-natura-spa
b) wysłać SMS o treści: TAK, IMIĘ (np. TAK, Anna) na numer tel. 882 975 149 (stawka wg operatora).

3. Organizator w ciągu 3 dni roboczych od przesłania wiadomości SMS, potwierdzi udział w promocji poprzez wiadomość zwrotną SMS.
4. Pozytywnie rozpatrzone zgłoszenie upoważnia Uczestnika do otrzymania nagrody gwarantowanej, opisanej w pkt 4 ppkt 1.

5. Dołączając do promocji, Uczestnik akceptuje możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert oferowanych przez firmę Grand Baltic Sp. z o.o. drogą SMS.

4. Zasady przydzielania nagrody gwarantowanej

1. Po dokonaniu pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, Organizator zobowiązany jest do przekazania 1x kuponu fizycznego na darmowego drinka (przygotowanego specjalnie w ramach niniejszej promocji) lub kawę, realizowanego w Kawiarni „Leśne Szepty”, zlokalizowanej w Havet Hotel Resort & Spa***** w Dźwirzynie przy ul. Wyzwolenia 29.

2. Kupon możliwy jest do odebrania w Recepcji Natura Spa, zlokalizowanej w Havet Hotel Resort & Spa *****, tuż przy Kawiarni Leśne Szepty, maksymalnie do 30 dni od momentu pozytywnej weryfikacji przez Organizatora i wysłania SMS'a do Uczestnika.

3. Kupon można zrealizować do dnia zakończenia trwania promocji.

4. Organizator zastrzega, że nie ma możliwości przekazania kuponu w innej formie niż wskazano w pkt 4 ppkt 2.

5. Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje oraz uwagi dotyczące zasad przeprowadzenia promocji należy zgłaszać mailowo na adres: marketing@havethotel.pl, w tytule podając hasło: Promocja SMS Natura Wellness & Spa.

2. Poprawna reklamacja powinna zawierać  imię oraz numer telefonu Uczestnika w celu weryfikacji przez Organizatora oraz uzasadnienie reklamacji.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do automatycznego odrzucenia reklamacji, jeśli w treści nie zostaną podane w/w dane potrzebne do weryfikacji lub uzasadnienie reklamacji.

4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty ich otrzymania drogą mailową

6. Obowiązek informacyjny

1. Dane osobowe Uczestników promocji, będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) - na cele realizacji promocji.

2. Informujemy, że administratorem danych osobowych uczestników promocji jest Grand Baltic Sp. z o.o. siedzibą w Dźwirzynie przy ulicy Wyzwolenia 29, NIP: 671 18 00 117.

3. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować sięz Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: rodo@havethotel.pl .

4.Podstawą przetwarzania danych osobowych Uczestników promocji, jest prawnie uzasadniony interes Organizatora wynikający z realizacji postanowień Regulaminu oraz  wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest również zgoda Uczestnika, zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) w celu wzięcia udziału w promocji. Podstawą przetwarzania danych jest również prawnie uzasadniony interes Organizatora polegający na rozpatrywaniu reklamacji.

5. Dane osobowe Uczestników promocji są przetwarzane przez Organizatora przez czas trwania promocji oraz rozpatrywania reklamacji lub przez krótszy okres w przypadku, gdy zostanie cofnięta zgoda na przetwarzanie danych, a następnie na czas zgodny z obowiązującymi przepisami.

6. Uczestnikowi promocji przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

7. Uczestnikowi promocji przysługuje prawo wniesienia skargi w związku z dokonywanym przez Organizatora przetwarzaniem do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - organu sprawującego w Polsce nadzór nad ochroną danych osobowych.

7. Postanowienia końcowe

1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.

2. Spory odnoszące się i wynikające z promocji będą  rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad promocji w trakcie jego trwania, pod warunkiem, że nie będą naruszały wcześniej nabytych praw Uczestników . Informacja o zmianach wraz z linkiem do pełnej treści będą przesyłane drogą SMS na podane przez Użytkowników numery telefonów.

4. Biorąc udział w promocji, Użytkownik zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.


Stay updated with the latest promotions and events of the hotel

mobile nav bg

In order to provide services at the highest level, the Service uses cookies stored in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by Grand Baltic Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 29, 78-131, Dźwirzyno, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in the settings.

Manage privacy settings
Essential cookies

Cookies necessary for the operation of services available on the website, enabling browsing offers or making reservations, supporting security mechanisms, including user authentication and abuse detection. These files are required for the proper functioning of the website. They do not require your consent.

Analytical cookies

Cookies allowing the collection of information about the user's use of the website in order to optimize its functioning and adapt it to user expectations. By consenting to these cookies, you agree to the processing of data regarding your activity on the site for analytical purposes.

Marketing cookies

Cookies enabling the display of marketing content tailored to the user's preferences and directing marketing offers to them corresponding to their interests, including information about user activity, products, and services of the site administrator and third parties. Consent to these cookies means that your data may be used for advertising personalization and analysis of the effectiveness of our advertising campaigns.

Your preferences have not yet been saved