HAVET Hotel Resort & Spa ***** Dźwirzyno, Dźwirzyno
HAVET Hotel Resort & Spa ***** Dźwirzyno, Dźwirzyno
Tło bannera

Regulamin promocji Natura Spa

Tylko u nas najlepsza cena
16 lis ‘24
17 lis ‘24

 1. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem promocji jest firma Grand Baltic Sp. z o.o. siedzibą w Dźwirzynie przy ulicy Wyzwolenia 29, NIP: 671 18 00 117.
2. Promocja prowadzona jest na terenie Polski na podstawie niniejszego Regulaminu.

3. Fundatoremnagrody gwarantowanej jest Organizator.

2. Warunki uczestnictwa

1. Uczestnikiem promocji na warunkach, które zostały określone w poniższym Regulaminie, może być każda osoba fizyczna powyżej 18 roku życia, posiadająca adres zamieszkania na terenie Polski.

3. Zasady udziały w promocji

1. Promocja rozpoczyna się 15 czerwca 2024 roku i ważna jest do 15 grudnia 2024 roku

2. Aby wziąć udział w promocji, Uczestnik musi wykonać następujące czynności:
a) zapoznać się z Regulaminem dostępnym na stronie /regulamin-promocji-natura-spa
b) wysłać SMS o treści: TAK, IMIĘ (np. TAK, Anna) na numer tel. 882 975 149 (stawka wg operatora).

3. Organizator w ciągu 3 dni roboczych od przesłania wiadomości SMS, potwierdzi udział w promocji poprzez wiadomość zwrotną SMS.
4. Pozytywnie rozpatrzone zgłoszenie upoważnia Uczestnika do otrzymania nagrody gwarantowanej, opisanej w pkt 4 ppkt 1.

5. Dołączając do promocji, Uczestnik akceptuje możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert oferowanych przez firmę Grand Baltic Sp. z o.o. drogą SMS.

4. Zasady przydzielania nagrody gwarantowanej

1. Po dokonaniu pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, Organizator zobowiązany jest do przekazania 1x kuponu fizycznego na darmowego drinka (przygotowanego specjalnie w ramach niniejszej promocji) lub kawę, realizowanego w Kawiarni „Leśne Szepty”, zlokalizowanej w Havet Hotel Resort & Spa***** w Dźwirzynie przy ul. Wyzwolenia 29.

2. Kupon możliwy jest do odebrania w Recepcji Natura Spa, zlokalizowanej w Havet Hotel Resort & Spa *****, tuż przy Kawiarni Leśne Szepty, maksymalnie do 30 dni od momentu pozytywnej weryfikacji przez Organizatora i wysłania SMS'a do Uczestnika.

3. Kupon można zrealizować do dnia zakończenia trwania promocji.

4. Organizator zastrzega, że nie ma możliwości przekazania kuponu w innej formie niż wskazano w pkt 4 ppkt 2.

5. Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje oraz uwagi dotyczące zasad przeprowadzenia promocji należy zgłaszać mailowo na adres: marketing@havethotel.pl, w tytule podając hasło: Promocja SMS Natura Wellness & Spa.

2. Poprawna reklamacja powinna zawierać  imię oraz numer telefonu Uczestnika w celu weryfikacji przez Organizatora oraz uzasadnienie reklamacji.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do automatycznego odrzucenia reklamacji, jeśli w treści nie zostaną podane w/w dane potrzebne do weryfikacji lub uzasadnienie reklamacji.

4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty ich otrzymania drogą mailową

6. Obowiązek informacyjny

1. Dane osobowe Uczestników promocji, będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) - na cele realizacji promocji.

2. Informujemy, że administratorem danych osobowych uczestników promocji jest Grand Baltic Sp. z o.o. siedzibą w Dźwirzynie przy ulicy Wyzwolenia 29, NIP: 671 18 00 117.

3. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować sięz Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: rodo@havethotel.pl .

4.Podstawą przetwarzania danych osobowych Uczestników promocji, jest prawnie uzasadniony interes Organizatora wynikający z realizacji postanowień Regulaminu oraz  wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest również zgoda Uczestnika, zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) w celu wzięcia udziału w promocji. Podstawą przetwarzania danych jest również prawnie uzasadniony interes Organizatora polegający na rozpatrywaniu reklamacji.

5. Dane osobowe Uczestników promocji są przetwarzane przez Organizatora przez czas trwania promocji oraz rozpatrywania reklamacji lub przez krótszy okres w przypadku, gdy zostanie cofnięta zgoda na przetwarzanie danych, a następnie na czas zgodny z obowiązującymi przepisami.

6. Uczestnikowi promocji przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

7. Uczestnikowi promocji przysługuje prawo wniesienia skargi w związku z dokonywanym przez Organizatora przetwarzaniem do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - organu sprawującego w Polsce nadzór nad ochroną danych osobowych.

7. Postanowienia końcowe

1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.

2. Spory odnoszące się i wynikające z promocji będą  rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad promocji w trakcie jego trwania, pod warunkiem, że nie będą naruszały wcześniej nabytych praw Uczestników . Informacja o zmianach wraz z linkiem do pełnej treści będą przesyłane drogą SMS na podane przez Użytkowników numery telefonów.

4. Biorąc udział w promocji, Użytkownik zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.


Bądź na bieżąco z najnowszymi promocjami Zapisz się do newslettera i zyskaj kod rabatowy

mobile nav bg

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Grand Baltic Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 29, 78-131, Dźwirzyno , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane