Nowoczesne konferencje i spotkania biznesowe wymagają dziś szczególnej oprawy: profesjonalnego zaplecza, komfortowych noclegów w nietuzinkowym miejscu, świetnego cateringu oraz atrakcji, które wyróżniają je spośród innych. Wyjątkowe konferencje marzeń nad morzem oferuje HAVET Hotel w malowniczym Dźwirzynie.
Konferencje, szkolenia, spotkania biznesowe, negocjacje, spotkania integracyjne, team building – jest wiele okazji do profesjonalnych spotkań. Każde wymaga doskonałej oprawy i indywidualnego podejścia. To nasz punkt wyjścia podczas organizacji wszystkich eventów w HAVET Hotel.
Zapewniamy opiekę profesjonalnego koordynatora, który będzie nieocenionym wsparciem, począwszy od przygotowania sali, poprzez zaplanowanie cateringu, na wieczornych rozrywkach skończywszy.
Położony w malowniczym Dźwirzynie, HAVET Hotel gwarantuje doskonały wypoczynek w jednym z najpiękniejszych zakątków Polski. Nasza lokalizacja sprzyja skupieniu i kreatywności, zapewniając uczestnikom konferencji niezapomniane wspomnienia. Cisza, spokój i piękne widoki, które zapadają w pamięć – w takiej atmosferze wyjazdy szkoleniowe zyskują dodatkową wartość.
Vanilla to wygodny, w pełni wyposażony board room. Idealnie nadaje się na kameralne spoktania biznesowe, posiedzenie rad nadzworczych lub po prostu pracę zdalną w trakcie wypoczynku.
Milk – profesjonalnie wyposażona, mniejsza sala konferencyjna o powierzchni 55 m2 sprawdzi się podczas organizacji kameralnych spotkań, zajęć integracyjnych czy narad.
Sala Coffee jest naturalnie doświetlona, co sprzyja stworzeniu mniej formalnej atmosfery także większych spotkań, jak np. panele dyskusyjne, spotkania integracyjne czy szkolenia.
Sale zlokalizowane są nieco na uboczu, dzięki czemu panuje tu atmosfera sprzyjająca prowadzeniu rozmów, które można dokończyć podczas kolacji w pobliskiej restauracji Moonlight.
Podczas wyjazdu służbowego do HAVET Hotel nie musisz się martwić o pracę. Zapewniamy szybki Internet (50Mb/s) we wszystkich pokojach w hotelu, a także na salach konferencyjnych, w restauracji, czy lobby. Będziesz mógł połączyć pracę z idealnym wypoczynkiem. Dopełnieniem tej harmonii jest cicha i piękna okolica, rześkie powietrze pełne jodu, wyśmienite śniadania i kolacje oraz nieograniczony dostęp do siłowni i strefy SPA.
Ponad 360 zorganizowanych konferencji i bankietów! Takie doświadczenie pozwoliło na dokładne poznanie potrzeb biznesowych naszych Gości, a indywidualne podejście do każdego wydarzenia gwarantuje sukces w organizacji również Twojego wydarzenia.
Dopełnieniem każdej konferencji jest oferta „zajęć pozalekcyjnych”, czyli atrakcji oferujących zasłużony relaks. Na Gości konferencyjnych HAVET Hotel czekają m.in. piękna plaża, strefa wodno-termalna z basenami i saunami, fitness klub i zewnętrzna siłownia oraz luksusowe SPA oferujące ekskluzywne zabiegi, rytuały i masaże.
Dobra konferencja to okazja do zdobycia nowych doświadczeń, które pozytywnie zapiszą się w pamięci uczestników. Mamy doświadczenie w organizacji ciekawych atrakcji, takich, jak np. rejsy statkiem turystycznym z cateringiem, wyprawy na dorsza, nauka nurkowania dla początkujących czy aktywności sportowe na plaży (drużynowe podchody, monster garage).
Zadowolenie naszych Gości to podstawa, dlatego przygotowaliśmy trzy, różnej wielkości klimatyzowane i w pełni wyposażone sale konferencyjne z bezprzewodowym Internetem. Dostosowane do różnych potrzeb i liczby uczestników, zapewniają odpowiednią przestrzeń do realizacji każdego wydarzenia . Niezależnie od tego czy organizujesz panel dyskusyjny, spotkanie integracyjne czy kameralny warsztat w kilkuosobowej grupie – sala konferencyjna w HAVET Hotel oferuje elastyczne układy przestrzenne, umożliwiające dostosowanie pomieszczeń do specyfiki każdego wydarzenia.
Przestrzeń dla Twojego biznesu to nie wszystko – HAVET Hotel to także wyjątkowy wypoczynek, z 133 pokojami i apartamentami, zaprojektowanymi z myślą o relaksie po intensywnym dniu spotkań. Wygodne łóżka, eleganckie wnętrza i przepiękne widoki na morze tworzą atmosferę sprzyjającą regeneracji sił przed kolejnym ważnym spotkaniem. Połączenie pracy i relaksu w takim miejscu jest wyjątkowo łatwe...
Organizujemy spotkania i wydarzenia biznesowe dla grup od 10 do 220 osób. Zaplecze noclegowe obejmuje 133 pokoje, w tym 8 pokoi i apartamentów z jacuzzi na tarasie, 17 apartamentów dwu i trzypokojowych oraz 32 pokoje o podwyższonym standardzie.
Na terenie hotelu dostępny jest parking z 133 miejscami parkingowymi.